עיתון אקטואליה לילדים

 

עיתון אקטואליה לילדים

מאז שהאינטרנט פרץ לחיינו נראה שהמילה המודפסת מאבדת את חינה בעיני הילדים מיום ליום. כאשר אנחנו המבוגרים היינו ילדים, חלק גדול מהזמן הפנוי היה מוקדש לקריאה. קריאה של ספרים ארוכים שאותם היינו קוראים במשך שעות וימים, ומעבירים את הזמן שלנו בצורה מועילה. כיום, לראות ילדים רכונים על גבי ספר במשך שעות רבות הפך להיות משהו נדיר, ועם הזמן נראה שמדובר על סוג של מלחמה אבודה. המסכים השונים שמקיפים אותנו מכל הכיוונים מציעים גירויים חזקים ומרתקים יותר, אשר ספר ממוצע לא יכול להתמודד איתם. אולם, הניסיון מוכיח כי גם ילדים עקשנים שלא מוכנים לשבת לקרוא ספר, יכולים לנסות ולקרוא דברים קצרים יותר כמו מדורים בעיתוני ילדים.

עיתון אקטואליה לילדים – למה זה טוב?

אקטואליה היא אולי תחום שמדבר בעיקר למבוגרים, אבל תתפלאו לשמוע שישנם גם לא מעט ילדים שאקטואליה היא התחביב שלהם. במקרה של קריאת עיתון לילדים, כאשר התוכן הוא ברמה גבוהה ומכיל אקטואליה וסיפורים מעניינים, ניתן לגרום לילדים להתעניין בקריאה של העיתון ולגרום לו לעשות משהו חיובי יותר עם הזמן שלו. מחקרים מראים שקריאת עיתונים וספרים על ידי ילדים תורמת רבות להתפתחות שלהם, וגורמת להם להעשיר את הידע בדברים שלא היו נחשפים אליהם בדרכים אחרות. כמו כן, לנו כהורים יש הרבה יותר שקט כאשר הילדים מבלים את זמנם בצריכה של תוכן מבוקר, ולא בשיטוט ברחבי האינטרנט.

למה כדאי לבחור בעיתון עיניים לילדים?

עיתון עיניים מבית הארץ יצא לאור לראשונה על ידי מוזיאון ישראל בחודש נובמבר 1994. לאחר 3 גיליונות עבר העיתון לידי קבוצת הארץ, אשר מאז ועד היום דואגת להוציא את העיתון לאור על ידי צוות כותבים מוכשרים. מדובר לא רק על עיתון אקטואליה לילדים אלא על עולם שלם של תכנים מגוונים ומרתקים שיכולים להתאים לכל ילד בגילאי שש עד 13. המטרה היא לגרום לילד להתעניין בתכנים ולעזור את המסכים, ולהעניק לו ידע רחב בנושאים שונים. העיתון יוצא לאוד על ידי צוות כותבים מהשורה הראשונה בתחום, הוא מעוצב בצורה מושכת ונעימה לעין, ויכול לתת לכם לילדים שלכם שעות רבות של איכות ועניין בתוכן איכותי ומעשיר.

מדורים בעיתון עיניים לילדים

ילדים קוראים בעיתון עיניים יוכלו למצוא מגוון מדורים איכותיים ומרתקים, ובהם:

  • מדובר בעיניים עצומות – שאלות וחידות אשר בוחנים את הידע הכללי של הילדים, דבר המאתגר אותם לחקור ולדעת עוד, ולשלוח את התשובות למערכת העיתון.
  • יש לי חידות – מדור חידות מרתק בנושאים שונים.
  • מדור צייר לי ציור – המקום לילדים שאוהבים לצייר. הילדים שולחים ציורים על פי הוראות המערכת והם מפורסמים מעל גבי העיתון.
  • מדור התצלום שלי – לילדים שאוהבים את תחום הצילום.

ועוד מגוון רחב של מדורים מרתקים, ובהם מדורי סיפורים בהמשכים למגוון גילאים, ולא מעט תוכן מעשיר ואיכותי שירתק את הילדים שלכם לעיתון למשך לא מעט זמן.

הצטרפו כמנויים דרך פייפאל:
כתבו לנו את שמות 2 גיל' המתנה
הצטרפו כמנויים דרך פייפאל:
כתבו לנו את שמות 2 גיל' המתנה