כותבים סיפורים ונהנים – סיפורים לילדים

 סיפורים לילדים טובים 🙂 

כל ילד אוהב לשמוע סיפור טוב לפני השינה. כשהילדים עוד קטנים, המבוגרים מקריאים להם סיפורים, וכשהם גדלים, הם לומדים לקרוא לבד וקוראים ספרים וסיפורים שאוהבים. לאט לאט עוברים הילדים לשלב הבא שבו הם הופכים מקוראים פאסיביים לכותבי סיפורים אקטיביים. הדמיון שלהם מאפשר להם להמציא סיפורים שונים ומגוונים. עיתון עם סיפורים לילדים מספק עבורם את הבמה לכתוב סיפורים בהמשכים וליהנות מהם.

כותבים סיפורים ונהנים

מדור מיוחד של סיפורים לילדים הכולל סיפורים בהמשכים הוא כל מה שהילדים צריכים כדי לחוות את חוויית המצאת הסיפור. סיפורים לילדים הסיפור שאינו נגמר‏ הוא המדור שמאפשר להם את הבמה לכתוב סיפור ולהמשיך אותו. כשכל ילד ממשיך את הסיפור שהחל קודמו, הוא הופך לחלק מעלילה מורכבת ומרגשת במיוחד. אלה כל הסיבות לכתוב סיפורים בהמשכים:

  • כי זה מעניין – הסיבה המהותית שבגינה כותבים סיפורים בהמשכים היא כי זה מעניין. כשכל ילד ממשיך את קודמו במקום שבו הוא הופסק, העלילה מקבלת תפנית מעניינת.
  • ליצור עולמות שונים – סיפורים בהמשכים מאפשרים ליצור עולמות שונים ומגוונים – דרקונים, נסיכות ועוד שורה ארוכה של הרפתקאות הם כל מה שצריך כדי ליצור סיפור מופלא.
  • מפתחים את כושר הכתיבה – כתיבת סיפורים לילדים היא דרך טובה לפתח את כושר הכתיבה שלהם. גם ילד שאינו בטוח כל כך בתחום הכתיבה, יכול להתקדם ולפתח אותו, בייחוד כשיש ילדים אחרים אשר תורמים את כישורם.
  • מגבירים את הביטחון בקרב הילדים – כתיבת סיפורים יכולה להגביר את הביטחון אצל הצעירים. ברגע שהם כותבים ויוצרים, הערך העצמי שלהם עולה.
  • דרכים להתמודד עם קשיים – הסיפורים הם דרך טובה להתמודד עם קשיים. לא זו בלבד שהילדים יכולים להפליג אל עולם הדמיון וכך לקבל הפוגה קלה מבעיות שעמן הם מתמודדים ביום יום, אלא גם למצוא פתרון טוב דרך הסיפורים. הסיפורים מלמדים דברים רבים כמו לא לפחד מאתגרים או ללכת בעקבות החלומות ולא לוותר.

הסיפורים שמקשרים בין כולם

מעבר ליתרונות שהוזכרו כאן של סיפורים בהמשכים, סיפורים אלה מאפשרים לילדים להתחבר זה לזה. בעולם הרשתות החברתיות, שלא תמיד מציג את העולם האמיתי שבו אנו חיים, דבר אחד בטוח – דרך סיפורים אפשר למצוא חברים אמיתיים. כי כאשר ילד מנתניה כותב סיפור המשך לסיפור שכתבה ילדה מחיפה, נוצר ביניהם חיבור מיוחד, חיבור של יצירה וכתיבה. אז אם אתם מחפשים איך להעסיק את הילדים בחופש ואם אתם מרגישים שהילדים שלכם צריכים לפתח את היצירתיות הטמונה בהם, סיפורים בהמשכים הם התשובה.

הצטרפו כמנויים דרך פייפאל:
כתבו לנו את שמות 2 גיל' המתנה
הצטרפו כמנויים דרך פייפאל:
כתבו לנו את שמות 2 גיל' המתנה